جزوه پرو

جزوه پرو

مرجع دانلود فایل های پی دی اف
جزوه پرو

جزوه پرو

مرجع دانلود فایل های پی دی اف

دانلود کتاب اقتصاد کلان دکتر محسن نظری PDF

دانلود کتاب اقتصاد کلان دکتر محسن نظری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است .

کتاب اقتصاد کلان نظری چه کتابی است؟

کتاب اقتصاد کلان توسط دکتر محسن نظری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تالیف شده است و این کتاب توسط انتشارات نگاه دانش منتشر شده است.

اقتصاد کلان مناسب دانشجویان رشته مدیریت کلیه گرایش ها، مهندسی صنایع، مهندسی سیستم های اجتماعی و اقتصادی می باشد.

کتاب اقتصاد کلان حاصل تجربه و دانش کسب شده دکتر محسن نظری در طی یازده سال تدریس پی در پی در دانشگاه تهران و سایر دانشگاه ها و موسسات عمومی و خصوصی می باشد.

دکتر محسن نظری از سال 1368 به تدریس اقتصاد کلان و سایر دروس در دانشگاه مدیریت و اقتصاد دانشگاه تهران، مجتمع آموزش عالی قم وابسته به دانشگاه تهران، دانشگاه مفید پرداخته است.

همچنین ایشان به تدریس در کلاس های آمادگی کارشناسی ارشد وزارت فرهنگ و آموزش عالی، جهاد دانشگاهی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، دانشگاه بوعلی سایر موسسات عمومی و خصوصی کشور پرداخته است.

طی این سال ها دکتر نظری به خلا ناشی از عدم وجود کتاب درسی مناسب در خصوص اقتصاد کلان و خرد برای دانشجویان رشته مدیریت پی برد و اقدام به تالیف کتابی در این زمینه نمود.

کتاب اقتصاد کلان مناسب دانشجویان رشته اقتصاد است که باید 8 واحد اقتصاد خرد و 8 واحد اقتصاد کلان را بگذرانند و این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت که باید سه واحد درسی از این دروس را بگذرانند مناسب نمی باشد.

تاکید کتاب اقتصاد کلان بر رشته مدیریت است و چیزی حدود 70 درصد مطالب رشته اقتصاد را پوشش می دهد. برای شرکت آزمون های ورودی کارشناسی ارشد منبعی جامع و مفیدی می باشد.

فهرست مطالب

فصل اول: شیوه انجام فعالیت های اقتصادی

فصل دوم: حسابداری ملی و شاخص قیمت ها

فصل سوم: مدل های تعیین درآمد ملی تعادلی و سیاست های مالی

و …

فصل هفتم: نظریه های تورم و بیکاری

منبع: https://jozvepro.com/product/eghtesade-kalan/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد