جزوه پرو

جزوه پرو

مرجع دانلود فایل های پی دی اف
جزوه پرو

جزوه پرو

مرجع دانلود فایل های پی دی اف

دانلود کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی نظریه ها و روش ها دکتر علی اکبر سیف PDF

دانلود کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی نظریه ها و روش ها دکتر علی اکبر سیف PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، تغییر رفتار و رفتاردرمانی به عنوان یک شاخه کاربردی علم روانشناسی به صورت مجموعه‌ای منظم، در اواخر دهه ششم قرن بیستم میلادی به طور رسمی موجودیت یافت و نخستین دروس مربوطه در آمریکا تدریس می‌شد.

همچنین کاربرد روش‌ها و فنون تغییر رفتار و رفتاردرمانی در موقعیت‌های آموزشی، خانوادگی، بالینی و دیگر موقعیت‌های اجتماعی در همین زمان آغاز شد.

موضوع مورد بحث در این کتاب به عنوان یک شاخۀ کاربردی علم روانشناسی، به صورت مجموعه ای روش منظم، در اواخر دهۀ ششم قرن بیستم میلادی به طور رسمی موجودیت یافت. در تالیف این کتاب مطالب در 6 بخش نسبتا مستقل دسته بندی شده اند و هر بخش نیز از چند فصل نسبتا منسجم تشکیل یافته است.

در بخش 1 که بخش معرفی کتاب است تعریف اصطلاحات و تاریخچه و قلمرو و تغییر رفتار و رفتار درمانی آمده اند. در بخش 2 برنامه، روش های سنجش، و روش های پژوهش در زمینۀ تغییررفتار و رفتاردرمانی مورد بحث قرار گرفته اند.

در بخش 3 نظریه ها و اصول زیربنای روش ها و فنون معرفی شده اند. در بخش های 4، 5 و 6 به ترتیب روش ها و فنون برخاسته از سه دسته نظریۀ مهم روانشناسی معرفی شده در بخش 3 مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.

منبع: https://jozvepro.com/product/taghire-raftar-raftardarmani/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد