جزوه پرو

جزوه پرو

مرجع دانلود فایل های پی دی اف
جزوه پرو

جزوه پرو

مرجع دانلود فایل های پی دی اف

دانلود کتاب لطفا گوسفند نباشید محمود نامنی PDF

دانلود رایگان کتاب لطفا گوسفد نباشید جلد اول pdf توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، مشکلات در طول مسیر زندگی پیوسته انسان امروز را پریشان و هراسناک کرده است و بیشک این مشکلات حل نمی گردد .

مگر با اندیشه هایی پویا و اندیشه های پویا حضور نمی یابند ، مگر با دست آویختن به کتابهایی مؤثر و مثبت ای عزیزا بی شک کتابهای زیادی در زمینه روانشناسی مطالعه کرده اید و به خوبی آگاهید که همه ی آنها در یک زمینه خاص صحبت کرده اند .


اما کتاب حاضر صرفاً نقل قولی است از زرتشت تا پیامبر از سقراط تا آندره ژید و از شریعنی تا آنتونی رابینز که به همت و تلاش گروه فرهنگی انتشارات نامن به سرپرستی آقای محمود نامنی تکوین و تدوین گردیده  . 


برشی از کتاب لطفا گوسفند نباشید :

ابتدا سعی کنید در خلوت خو د و با صدای که خودتان بشنوید ، پرسش‌ها را خوانده و با همان آهنگ صدا پاسخ دهید ، مطمئن باشید اگر بخواهید صادقانه پرسش‌ها را جواب دهید ، هرگز قادر نخواهید بود یک صفحه را به اتمام برسانید !

اما برای آن که بتوانید به ذات سخت و ظاهر آسان پرسش‌ها پی ببرید ، چند پرسش را انتخاب نموده ( به طور مثال : تاکنون چه کارهایی انجام داده‌اید که اگر در جمع مطرح شود خجالت می‌کشید ؟ ) سپس در جمع یاران و دوستان‌تان مطرح کنید و از یکایک آنان بخواهید که خیلی سریع پاسخ دهند .


برای‌تان حیرت انگیز خواهد بود که با حالات مختلفی مثل : خشم ، حیرت ، سکوت ، خنده ، شزم و گاهی گریه آن عزیزان مواجه می‌شوید . امتحان کنید !

اگر از زندگی شما فیلم برداری می‌کردند و آن فیلم را برای همه نمایش می‌دادند ، آیا از دیدن بعضی از صحنه‌ها خجالت می‌کشیدید ؟ چرا ؟

اگر زمان مرگ شما فرا رسیده باشد ، و فرصت یک تلفن زدن داشته باشید ، به چه کسی تلفن می‌زنید ؟ چه می‌گویید ؟

تاکنون چند بار به نفس خود گفته‌ای نه ؟

تا حالا چند نفر از افرادی که به تو بدی کرده‌اند ، بخشیده‌ای ؟

شیرین تررین اتفاق زندگی‌ات چه بود ؟ چرا ؟

منبع: https://jozvepro.com/product/gosfand-nabashid/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد